Rabbit R1 – rewolucja w świecie wirtualnych asystentów
W erze cyfrowej, gdzie technologia jest naszym codziennym towarzyszem, pojawia się nowy gracz na rynku wirtualnych asystentów – Rabbit R1. Ten innowacyjny asystent został stworzony, aby przekształcić sposób, w jaki komunikujemy się i zarządzamy naszymi codziennymi zadaniami.
Rabbit R1 wyróżnia się na tle konkurencji dzięki swojej zaawansowanej sztucznej inteligencji. Wykorzystuje algorytmy uczenia maszynowego, aby lepiej rozumieć i przewidywać potrzeby użytkowników. Dzięki temu może oferować spersonalizowane sugestie i wsparcie, dostosowane do indywidualnych preferencji i nawyków. Co więcej, Rabbit R1 może również służyć jako centrum kontroli dla Twojego inteligentnego domu, zarządzając urządzeniami IoT, takimi jak termostaty, oświetlenie czy systemy bezpieczeństwa.
Twórcy Rabbit R1 już zapowiadają dalszy rozwój i aktualizacje, które będą obejmować jeszcze bardziej zaawansowane funkcje, w tym głębszą personalizację, integrację z rozszerzoną rzeczywistością i zaawansowaną analizę danych.
Rabbit R1 można już zamówić w ramach przedsprzedaży za cenę 199 dolarów, co odpowiada około 800 złotym. Aktualnie producent nie zapewnia możliwości wysyłki urządzenia do Polski.
Iza Konieczna – Specjalista ds. Social Media
Nowy przycisk na klawiaturach komputerów
Firma Microsoft ogłosiła wprowadzenie pierwszej od 1994 roku zmiany w układzie klawiatury komputerów osobistych. Nowo dodany klawisz będzie przeznaczony do wywoływania Microsoft Copilot, czyli asystenta opartego na sztucznej inteligencji. Microsoft, główny inwestor w OpenAI, które dostarcza technologię dla Copilota, planuje ułatwienie i wzmocnienie doświadczeń użytkowników, pomagając w działaniach takich jak wyszukiwanie, pisanie e-maili i tworzenie obrazów. Nowy przycisk nie będzie wymagany przez system Windows, a jego umieszczenie będzie zależeć od producenta sprzętu. Prognozuje się, że klawiatury z nowym przyciskiem będą dostępne w produktach wprowadzanych do sprzedaży od lutego.
Anna Mantej – Specjalista ds. Social Media
Nowa nazwa firmy w zasobach reklamowych
Aby nieco wzbogacić reklamy tekstowe w wynikach wyszukiwania reklamodawcy mają możliwość skorzystania z rozszerzeń reklamy. Za ich pomocą mogą wyróżnić swoją ofertę na tle konkurencji – możliwe jest bowiem uwzględnienie w reklamie zalet współpracy z daną firmą czy dodanie zdjęć oferowanych produktów. Już jakiś czas temu reklamodawcy otrzymali także możliwość dodania do reklam rozszerzenia informacji o firmie, a dokładniej logo oraz nazwy firmy. Rozszerzenia są dostępne dla reklamodawców, którzy dokonali na swoim koncie Google Ads weryfikacji reklamodawcy.
Na niektórych kontach Google Ads pojawiła się także możliwość wykorzystania innej nazwy firmy w ramach zasobów reklamowych. Aby dokonać zmiany należy przesłać numer rejestracyjny swojego znaku towarowego.
Patrycja Kolwat – Specjalista ds. Google Ads
Nowe zabezpieczenia dla nastolatków na Instagramie i Facebooku
Firma Meta w najbliższych tygodniach planuje wprowadzić nowe zabezpieczenia chroniące młodzież oraz dzieci przed szkodliwymi publikacjami na Instagramie i Facebooku.
Młodych użytkowników obowiązywać będą bardziej restrykcyjne ustawienia kontroli treści. Oznacza to, że osoby poniżej 18 roku życia widzieć będą treści dopasowane do wieku, a część wyszukiwanych haseł będzie dla nich niedostępna. Ma to zmniejszyć szansę trafienia na posty wrażliwe – dotyczące na przykład samobójstw, samookaleczeń, zaburzeń odżywiania. Platformy za pomocą nowych powiadomień będą też częściej przypominały o sprawdzaniu ustawień bezpieczeństwa i prywatności.
Ewa Rękas – Copywriter
CEAFA przybliża młodzieży problemy starszych osób poprzez symulator choroby Alzheimera w Fortnite
Hiszpańska Konfederacja Alzheimera i Innych Demencji (CEAFA) we współpracy z agencją Momentum Spain stworzyła wyjątkową kampanię społeczną, mającą na celu zwiększenie świadomości młodzieży na temat choroby Alzheimera. Zaprogramowana w grze Fortnite mapa symuluje doświadczenia osób, u których występują pierwsze niepokojące symptomy takie jak zaburzenia pamięci czy problem z rozpoznaniem własnego odbicia w lustrze. Rozgrywka została już przetestowana przez pierwszych graczy, co zostało pokazane w krótkim filmie, jaki CEAFA opublikowała na swoim kanale na YouTube.
Choroba Alzheimera jest nieuleczalna, można jedynie spowolnić jej rozwój. Co roku objawia się u wielu starszych osób na całym świecie, wywołując niepokój zarówno u samych chorych, jak i ich najbliższych. Kampania CEAFA może pomóc młodzieży w lepszym zrozumieniu trudności, z którymi borykają się chorujący członkowie ich rodzin.
Julia Łupińska – Copywriter