Copywriting – kilka słów o content marketingu

Copywriting – kilka słów o content marketingu

Content marketing to jeden z najważniejszych trendów, z którym coraz częściej spotykamy się w branży marketingu internetowego. Dawniej był to jeden ze sposobów na wyróżnienie się na tle konkurencji. Obecnie to norma, której oczekują odbiorcy. Odpowiednio dobrane do konsumentów wartościowe treści działają na rzecz budowania pozytywnej reputacji marki, zaufania oraz lojalności wśród stałych Klientów, a także pozyskiwania nowych.

Istotą prawdziwego content marketingu jest opracowanie długofalowej strategii, na podstawie której zespół copywriterów będzie mógł przygotować wartościowe teksty. Precyzyjną definicję tego pojęcia podaje Content Marketing Institute:

"Content Marketing to strategia oparta o tworzenie i dystrybucję wartościowych, istotnych i spójnych treści, które pozwolą pozyskać i utrzymać odpowiednio zdefiniowaną grupę docelową. Ma ona ostatecznie zaowocować 3wymiernymi korzyściami dla organizacji, która je stosuje."

Twórz osobowość marki dzięki wartościowym treściom

Czego szukają Klienci? Interesujących, edukacyjnych, niestandardowych treści! Jeżeli zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży bądź zainteresowania Twoją firmą, usługą lub produktem, dobrym pomysłem będzie przygotowanie serii wpisów blogowych lub artykułów eksperckich – to świetny pomysł na zaprezentowanie marki od jak najlepszej strony. Treści skierowane na konkretnych odbiorców w konsekwencji zachęcą ich do skorzystania z oferty. Im więcej wartościowych, spójnych tekstów pojawia się na Twojej stronie czy portalach społecznościowych, tym łatwiej będzie zbudować zaufanie wśród odbiorców docelowych. Koncentruj się na tematach, które odpowiadają na ich najczęstsze pytania, pokaż, co wyróżnia Cię spośród konkurencji i co czyni Twoją firmę wyjątkową. Content marketing nie tylko pomoże zwiększyć widoczność marki w sieci, ale także utrzymać silne relacje z Klientami.

Treść jest ważna na każdym etapie ścieżki marketingowej

Content marketing to konieczność, bez względu na to, czy jesteś właścicielem dużego przedsiębiorstwa zatrudniającego kilkudziesięciu pracowników, czy prowadzisz jednoosobowy lokalny biznes. Poznaj swoich Klientów i ich potrzeby, twórz przemyślaną strategię marketingową – obserwuj wzrost zainteresowania Twoją marką!

Chcesz dowiedzieć się, jak współpraca z naszą agencją może wpłynąć na rozwój firmy? Skontaktuj się z naszym zespołem, aby poznać i omówić plan marketingowy dopasowany do Twoich oczekiwań.