Większość z nas praktycznie codziennie korzysta z internetu, czy to dla rozrywki, czy w pracy, a często też dla poszerzania swojej wiedzy na jakiś temat. Wiele osób zauważa jednak, że w tym ostatnim aspekcie sieć staje się coraz mniej przyjaznym miejscem. Nie chodzi o rozmaite zagrożenia internetowe, ale o błyskawicznie rosnącą ilość treści pozbawionych wartości…
Kategoria: Digital Marketing
O użytkowniku
Sezonowość: wykorzystanie pór roku, świąt i wydarzeń w marketingu e-commerce
Rok kalendarzowy składa się z 4 kwartałów, 12 miesięcy, 365 (lub 366 w przypadku lat przestępnych) dni. Każda doba ma aż 24 godziny, ale sporą jej część przeznaczyć trzeba na szkołę albo pracę, jedzenie, sen, a często także sport, utrzymywanie relacji z innymi, rozwój osobisty. Decyzje zakupowe najczęściej podejmowane są przez konsumentów w czasie wolnym…
Guerrilla marketing, czyli reklama efektowna, a zarazem efektywna
Nie da się ukryć, że skuteczna reklama jest w dzisiejszych czasach ważniejsza dla sukcesu w biznesie niż kiedykolwiek. Jednocześnie powszechność i zróżnicowanie działań reklamowych sprawia, że wyróżnienie się na rynku, dotarcie do potencjalnych konsumentów, a także zbudowanie swojego wizerunku należy do najtrudniejszych zadań, przed jakimi stają przedsiębiorcy. Wyjścia z cienia konkurencji oraz zwrócenia na siebie…
Trendy w projektowaniu stron internetowych w 2024 roku
Trudno wyobrazić sobie odnoszącą sukcesy firmę bez własnej strony internetowej. Nawet jednoosobowe działalności gospodarcze o charakterze usługowym coraz częściej decydują się na uruchomienie witryny będącej jednocześnie wizytówką, portfolio i formularzem kontaktowym. Z roku na rok zmieniają się trendy dotyczące tego, jak taka strona powinna wyglądać, co powinna oferować i jakie założenia powinna spełniać. Od modnych…
E-marketing w branży erotycznej: płatne reklamy i pozycjonowanie
Sprzedaż akcesoriów erotycznych czy bielizny nocnej bywa niełatwym zadaniem, a jeszcze trudniejsze jest zdobycie zaufania klientów oraz rozpoznawalności. Wiele osób zainteresowanych zakupem takich produktów preferuje wybieranie już od dawna znanych, dużych marek, a także sprawdzonych sklepów od lat będących liderami na rynku. Tendencja ta występuje zarówno wśród konsumentów wybierających punkty stacjonarne, jak i tych, którzy…
Filozofia kaizen w biznesie – możliwości i wyzwania
Wiele zasad tej filozofii stosujemy na co dzień, nie zdając sobie nawet sprawy z tego, że jest ona swego rodzaju metodyką o określonych założeniach. Gdzie należy szukać źródeł kaizen? W jaki tak właściwie sposób filozofia kaizen usprawnia działanie firm i przedsiębiorstw? Czy sprawdzi się do lepszej organizacji organizacji czasu pracy? Odpowiedzi na te oraz wiele…
Organizacja czasu pracy – sprawdzone i praktyczne sposoby
Wdrażając dobrą organizację czasu pracy, sprawimy, że realizacja obowiązków zawodowych będzie przebiegała bez zakłóceń i będzie przynosiła o wiele więcej satysfakcji. Dzięki skutecznym technikom zapomnimy o piętrzeniu się zadań, chaosie, poczuciu braku kontroli nad czasem, a także nieporozumieniach z przełożonymi. Stosując sprawdzone, praktyczne sposoby organizacji pracy, możemy też wyeliminować presję, zwiększyć efektywność swojego działania, a…
Marketing sensoryczny – czy obraz, zapach i dźwięk mogą wpłynąć na nasze decyzje zakupowe?
Świat pełen jest różnorodnych bodźców, które odbieramy za pomocą 5 zmysłów: smaku, zapachu, dotyku, węchu i wzroku. W zamierzchłej przeszłości ich odpowiednia interpretacja pozwalała na przetrwanie. Dzisiaj natomiast korzystamy z nich, by poznawać otoczenie, ale też – wykreować rzeczywistość, jakiej pragniemy, przywołać wspomnienia, utrwalić chwilę. Niebanalną rolę zmysły odgrywają także w marketingu. Zadomowiły się tam…
Audyt SEO – dlaczego warto go przeprowadzić?
Audyt SEO – dlaczego warto go przeprowadzić? Czym jest audyt SEO? Najprościej mówiąc, jest to analiza kondycji strony internetowej. Podczas audytu weryfikujemy, w jakim stopniu serwis jest dostosowany do wytycznych wyszukiwarki. Najczęściej optymalizujemy strony pod wyszukiwarkę Google. Jeśli więc chcemy być widoczni w sieci, to audyt SEO jest pierwszym krokiem w tym kierunku. I nie…
Zbuduj swoją markę na Instagramie — jak prowadzić firmowy profil, żeby przyciągał odbiorców
Zbuduj swoją markę na Instagramie – jak prowadzić firmowy profil, żeby przyciągał odbiorców W dzisiejszym świecie marketing online daje niezliczone możliwości budowania własnej marki oraz komunikacji z klientami w internecie, zwłaszcza za pośrednictwem mediów społecznościowych. Instagram jest jednym z najważniejszych z tych narzędzi, w ostatnich latach cieszącym się szczególną popularnością. Dzięki społeczności liczącej aż 2…
Pozycjonowanie strony internetowej w branży prawniczej
Specjaliści działający w branży prawniczej – zupełnie tak samo, jak przedsiębiorcy z innych sektorów gospodarki – mierzą się z konkurencją oraz zabiegają o klientów. W przeciwieństwie do właścicieli firm na przykład z działu technologii, rozrywki czy edukacji – prawnicy, radcy prawni, adwokaci i notariusze muszą mierzyć się z pewnymi ograniczeniami w zakresie reklamy oraz promocji…
Co dominowało w content marketingu w minionym roku i jakie trendy mogą nas zaskoczyć w kolejnym?
Budowanie własnej marki nie jest wcale takie proste. Jak wiadomo, dobra reklama jest podstawą skutecznej strategii marketingowej, która pozwala na dotarcie do nowego grona klientów i budowanie bazy tych stałych. Ważne jest zatem, by dostosować kampanię do potencjalnej grupy docelowej, dbając o zaspokajanie potrzeb klienta oraz uświadamianie mu, dlaczego to właśnie Twój produkt lub usługa…