Budowa strony www od kuchni – cenne rady webdevelopera

Budowa strony www od kuchni – cenne rady webdevelopera

Niezależnie od tego, czy prowadzisz nadmorski pensjonat, sprzedajesz własnoręcznie robioną biżuterię, czy też świadczysz usługi budowlane, powinieneś dysponować własną stroną internetową. Najlepiej taką, która będzie nie tylko atrakcyjna graficznie, ale również wartościowa pod względem merytorycznym. W obu tych kwestiach chętnie pomożemy Ci my – doświadczeni webdeveloperzy z Internet Plus. Jednak mimo szczerych chęci, pełnego zaangażowania oraz odpowiednich kwalifikacji nie będziemy w stanie samodzielnie przygotować nowej witryny – to Twoja rola w tym projekcie jest kluczowa. Poniżej podpowiadamy, co możesz zrobić, aby we współpracy z nami zbudować stronę www, która pozwoli Ci osiągnąć sukces.

Twoja wiedza podstawą wartościowych treści

W większości przypadków tematyka budowanych stron jest nam – webdeveloperom – obca. Nie będziemy ukrywać, że nie czujemy się kompetentni w zakresie transformatorów żywicznych, walidacji czy kompensatorów mieszkowych. Dlatego też Twoje zaangażowanie w przygotowywany projekt jest tak ważne – jako specjalista w swojej dziedzinie dysponujesz bowiem ogromną wiedzą, która jest niezbędna do stworzenia wartościowej strony www. To właśnie nadesłane przez Ciebie materiały będą stanowiły solidną podstawę dla budowanej witryny. Ponadto, kto lepiej niż Ty sam, poinformuje nas o zakresie świadczonych usług, asortymencie produktów czy planowanych promocjach?

Cenne rady web developera

Zbieranie materiałów – kamień milowy w pracy webdevelopera

Materiały potrzebne do stworzenia strony internetowej to nic innego jak zdjęcia oraz teksty, które zostaną na niej umieszczone. Warto, abyś przy ich doborze zwrócił szczególną uwagę na jakość grafik – im lepsza ich rozdzielczość, tym lepiej. Duże zdjęcia możemy bez problemu zmniejszyć, małe natomiast trudno jest powiększyć bez pogorszenia ich jakości. Skalowanie grafik z małych do dużych powoduje bowiem pojawienie się tzw. "pikselozy", która sprawia, że zdjęcie staje się nieczytelne.

Jak przesyłać niezbędne materiały?

Sposób przesyłania materiałów nie ma większego znaczenia – zależy przede wszystkim od Twojej wygody. Jeżeli jesteś osobą, która potrafi odnaleźć się w wirtualnej rzeczywistości, to komfortowym rozwiązaniem będzie skorzystanie z tzw. chmury internetowej, np. Google Drive. Wystarczy, że umieścisz w niej wszystko to, co Twoim zdaniem może przydać się do budowy strony, a następnie udostępnisz link swojemu webdeveloperowi – np. za pośrednictwem wiadomości e-mail. Jeśli natomiast taki sposób przesyłania materiałów jest Ci obcy – nic straconego. Otrzymujemy materiały w naprawdę różnych formach. Może to być np. pen drive dostarczony do nas bezpośrednio bądź płyta CD wysłana na adres naszej siedziby.

Cenne rady web developera

Brak materiałów to nie problem

A co jeśli nie posiadasz żadnych treści ani zdjęć, które mogłyby się przydać? Żaden problem! Wśród pracowników naszej agencji marketingowej zatrudnieni są również doświadczeni graficy i wykwalifikowani copywriterzy, którzy chętnie stworzą dla Ciebie niezbędne materiały. Wystarczy, że przekażesz im istotne szczegóły – co Twoim zdaniem mogłyby znaleźć się na stronie, jaka jest dokładnie jej tematyka, jakich grafik bądź tekstów potrzebujesz itd. Bardzo pomocny w tym przypadku będzie także wypełniony brief. Jest to przygotowany przez nas plik, w którym prosimy o udzielenie informacji dotyczących prowadzonej przez Ciebie działalności m.in. jej lokalizacji, wielkości, zaplecza technicznego, doświadczenia czy godzin otwarcia. Posłużą one do stworzenia merytorycznych, wartościowych i atrakcyjnych dla odbiorcy treści.

Skuteczna komunikacja kluczem do sukcesu

Przy budowie strony internetowej niezwykle ważna jest również sprawna komunikacja. To właśnie ona pozwala na terminowe i zgodne z oczekiwaniami przygotowanie nowej witryny. Dlatego też postaraj się na mieć dobry kontakt ze swoim webdeveloperem. Dokładnie wyjaśniaj, czego oczekujesz, podsuwaj swoje pomysły i dopytuj w przypadku niejasnych dla Ciebie kwestii. Tylko w ten sposób uda się wypracować płaszczyznę porozumienia, która pozwoli na przygotowanie strony WWW doskonałej pod każdym względem – zarówno tym technicznym, estetycznym, jak i sprzedażowym.